2011-03-09

Auksinės mintys

  • Pinigus skolinkis iš pesimisto, jis vistiek nesitikės jų atgauti.
  • Jauni vyrai nori būti ištikimi, bet nėra. Seni vyrai nori būti neištikimi, bet negali.
  • Draugystė yra kaip šlapinimasis ant savęs. Visi mato, bet tik jūs jaučiate šilumą.
  • Aš esu toks protingas, kad kartais pats nesuprantu ką sakau. (Oscar Wilde)
  • Sūnau, jei tikrai nori kažko pasiekti gyvenime – sunkiai dirbk. O dabar užsičiaupk. Tuoj turi paskelbti laimingus loterijos skaičius. (Homer Simpson)
  • Aš esu vegetaras ne todėl, kad myliu gyvūnus. Aš esu vegetaras nes nekenčiu augalų. (Whitney Brown)
  • Kai merginiesi panelei – valanda atrodo kaip sekundė. Kai sėdi ant žarijų – sekundė atrodo kaip valanda. Tai reliatyvu. (Albert Einstein)
  • Vienas iš puikiausių dalykų knygose yra fantastiški piešinėliai. (George W. Bush)
  • Draudimas yra kaip santuoka. Tu moki, moki, moki ir nieko negauni mainais. (Al Bundy)
  • Mano patarimas tau – vesk. Jei radai gerą žmoną, tu būsi laimingas. Jei ne – tapsi filosofu. (Socrates)
  • Aš tikiu, kad seksas yra vienas gražiausių, natūraliausių, sveikiausių dalykų, kurį galima nusipirkti už pinigus. (Steve Martin)
  • Jei vyras visą laiką šypsosi, jis turbūt bando parduoti jums daiktą, kuris neveikia. (George Carlin)
  • Daugybė žmonių bijo aukščio. Bet tik ne aš. Aš bijau pločio. (Steven Wright)
  • Tu pabandei ir tau nepavyko. Patarimas – niekada nebandyk. (Homer Simpson)
  • Kiekvienas vyras yra kaltas dėl visko gero, ko jis nepadarė. (Voltaire)
  • “Visada” ir “niekada” yra du žodžiai, kuriuos turi visada prisiminti, bet niekada nenaudoti. (Wendell Johnson)
  • Niekada neerzinkite aligatoriaus kol neperėjote per upę. (Cordel Hull)
  • Yra tik trys tikri draugai – sena žmona, senas šuo ir grynieji pinigai. (Benjamin Franklin)
  • Visada atleisk savo priešui. Nes tai jį erzins labiausiai. (Oscar Wilde)
  • Nieko neveikti yra labai sunkus darbas. Tu niekad nežinai kada darbas baigtas. (Leslie Nielsen)
  • Žmogus, rašantis kvailiams, visada užsigarantuoja didelę auditoriją. (Arthur Schopenhauer)
  • Archeologas yra geriausias vyras, kurį moteris gali turėti. Kuo ji labiau sensta, tuo ji tampa įdomesnė vyrui. (Agatha Christie)

Komentarų nėra: